본문 바로가기

좋아하는 음악들/Pop

Sailing - Rod Stewart

 

 

 

 

 

 
I am sailing. I am sailing,
Home again, cross the sea.
I am sailing stormy water
To be near you, to be free.

I am flying. I am flying
Like a bird, cross the sky.
I am flying passing high clouds
To be with you, to be free.

Can you hear me? Can you hear me?
Through the dark night, far away.
I am dying forever trying
To be with you who can save.

 

나는 항해한다 항해한다
다시 고향을 향해 바다를 건너
나는 항해한다 폭풍우 이는 바다를
당신께 가까이 가기 위해 자유롭기 위해

나는 날아간다 날아간다
한 마리 새처럼 하늘을 가로질러
나는 날아간다 높은 구름을 지나
당신과 함께 있기 위해 자유롭기 위해

소리가 들리는가요 내 소리가 들리는가요
어둔 밤을 가르며 저 멀리서
나는 죽도록 원합니다 영원히 시도합니다
당신과 함께 있기를 누가  알랴.