본문 바로가기

좋아하는 음악들/Pop

Why Me - Kris Kristofferson

Why Me

 


Kris Kristofferson

        Why me Lord, what have I ever done To deserve even one of the pleasures I've known. 왜 접니까 주님, 제가 아는 즐거움의 단 하나라도 받을 가치있는 어떤 일을 한적이 있었는지요. Tell me Lord, what did I ever do That was worth loving you all the kindness you've shown. 말해주세요 주님, 제가 당신이 보여준 모든 친절에 대해 당신을 사랑할 가치가 있는 어떤 일을 한적이 있었는지요. Lord help me Jesus, I wasted it so Help me Jesus I know what I am. 주님, 도와주세요, 모든걸 낭비했어요. 제가 자신을 잘 알고 있으니 저를 도와주세요. Now that I know that I need it so Help me Jesus, my souls in your hand. 이제 그것이 너무나 필요하단 걸 제가 알고 있으니 저를 도와주세요 주님. 당신손에 있는 제 영혼을. Try me Lord, If you think there's a way I can try to repay all I've taken from you. 저를 시험해 보세요 주님. 당신께로부터 받아온 모든 것들을 제가 갚을 수 있는 방법이 있다고 생각하신다면. Maybe Lord, I can show someone else What I been through myself on my way back to you 어쩌면 주님. 다른 사람에게 제가 걸어온 길을 끝내고 당신께로 가고 있다는 것을 보여줄 수 있을 것 같습니다. Lord help me Jesus, I wasted it so Help me Jesus I know what I am 주님, 도와주세요, 모든걸 낭비했어요. 제가 자신을 잘 알고 있으니 저를 도와주세요. Now that I know that I need it so Help me Jesus, my souls in your hand. 이제 그것이 너무나 필요하단 걸 제가 알고 있으니 저를 도와주세요 주님, 당신손에 있는 제 영혼을. Jesus, my souls in your hand. 주님, 당신손에 있는 제 영혼을.

'좋아하는 음악들 > Pop' 카테고리의 다른 글

Vincent - Don Mclean  (0) 2007.09.16
Time - Glen Campbell  (0) 2007.09.16
For The Good Times - Kris Kristofferson  (0) 2007.09.16
Kris Kristofferson - Help Me Make It through the Night  (0) 2007.09.16
You are so beautiful - Bee Gees  (0) 2007.09.16