본문 바로가기

좋아하는 음악들/Pop

Evergreen - Westlife




Evergreen ..

떠오르는 태양과 같은 
내 영혼을 적시는 비와 같은 
당신의 눈빛..
나를 왜 그렇게 바라보는지 궁금해요
당신이 무얼 생각하는지 무엇이 맘에 숨겨져 있는지 
그렇지만 말하지 말아요 그건 아마도 사랑일 거예요 
나는 이 순간을 영원히 남게 할거예요 
나의 마음을 당신께 바치고 
우리가 영원히 헤어지기 않길 기도할게요
당신이야 말로 단 하나의 이유
내가 필요한 단 한 명의 사랑이니까요 
가장 아름다운 당신 난 이 사랑을 영원히 남게 할 거에요
천사의 손길 
내 몸에 닿는 벨벳 같은 느낌 
왜 당신이 내 곁에 있는지 난 궁금해요 
당신이 꿈꾸는 것은 무엇인지 
무엇이 당신 맘에 숨겨져 있는지 
그렇지만 말하지 말아요 그건 아마도 사랑일 거에요
나는 이 순간을 영원히 남게 할거예요 
나의 마음을 당신께 바치고 
우리가 영원히 헤어지기 않길 기도할게요
당신이야말로 단 하나의 이유, 
내가 필요한 단 한 명의 사랑이니까요 
가장 아름다운 당신 난 이 사랑을 영원히 남게 할 거에요
말하지 말아요 그건 아마도 사랑일 거예요 
나는 이 순간을 영원히 날게 할거예요 
나의 마음을 당신께 바치고 
우리가 영원히 헤어지기 않길 기도할게요
당신이야 말로 단 하나의 이유, 
가장 아름다운 당신 내가 필요한 단 한 명의 사랑이니까요
나는 이 순간을 영원히 남게 할거예요 
나의 마음을 당신께 바치고 
우리가 영원히 헤어지기 않길 기도할게요
당신이야 말로 단 하나의 이유 
내가 필요한 단 한 명의 사랑이니까요 
가장 아름다운 당신 난 이 밤을 영원히 남게 할 거에요
영원히 남게 할거에요


Eyes Like a sunrise Like a rainfall down My soul And I wonder I wonder why you look at me like that What you're thinking What's behind Don't tell me but it feels like love I'm gonnna take this moment And make it last forever I'm gonna give my heart away and pray we'll stay together Cause you're the one good reason You're the only girl that I need Cause you're more beautiful than I have ever seen I'm gonna take this love and make it evergreen Touch Like an angel Like velvet to my skin And I wonder I wonder why you wanna stay the night What you're dreaming What's behind Don't tell me but it feels like love I'm gonnna take this moment And make it last forever I'm gonna give my heart away and pray we'll stay together Cause you're the one good reason You're the only girl that I need Cause you're more beautiful than I have ever seen(oh yeah) I'm gonna take this love and make it evergreen Oh yeah yeah yeah Don't tell me but it feels like love I'm gonnna take this moment And make it last forever I'm gonna give my heart away and pray we'll stay together Cause you're the one good reason You're the only girl that I need Cause you're more beautiful than I have ever seen I'm gonnna take this moment And make it last forever I'm gonna give my heart away and pray we'll stay together Cause you're the one good reason You're the only girl that I need Cause you're more beautiful than I have ever seen I'm gonna take this night and make it evergreen ooh make it evergreen