본문 바로가기

좋아하는 음악들/Pop

Everytime - Britney Spears

 
 
notice me
날 봐요
take my hand
내 손을 잡아요
why are we
어째서 우린
Strangers when
낯설까요
Our love is strong
우리의 사랑이 강할 때..
Why carry on without me?
왜 나 없이 혼자 있나요?
everytime I try to fly
난 언제나 날려고 해요
I fall without my wings
난 날개들 없이 떨어지죠
I feel so small
내가 너무 작게 느껴져요.
I guess I need you baby
난 당신이 필요한 것 같아요.
And everytime I see you in my dreams
난 언제나 꿈에서 당신을 봐요.
I see your face, it's haunting me
당신의 얼굴을 보고, 그 모습은
나의 뇌리에서 떠나지 않아요.

I guess I need you baby
난 당신이 필요한 것 같아요.
I make believe
난 믿어요
That you are here
당신이 여기 있다고
It's the only way
그게 유일한 길이죠
I see clear
내가 확실히 볼 수 있는..
What have I done
내가 무엇을 했던가요?
You seem to move on easy
당신은 쉽게 움직이는 것 같아요.
And everytime I try to fly
언제나 난 날려고 노력해요.
I fall without my wings
난 날개없이 떨어지죠
I feel so small
내가 너무 작게 느껴져요
I guess I need you baby
난 당신이 필요하다고 생각해요
And everytime I see you in my dreams
언제나 난 꿈속에서 당신을 봐요
I see your face, you're haunting me
당신의 얼굴을 보고, 그건 머릿속을 떠나지 않죠.
I guess I need you baby
난 당신이 필요한 것 같아요.
I may have made it rain
내가 그것을 비로 만들었던것 같아요
Please forgive me
재발 날 용서해줘요.
My weakness caused you pain
나의 나약함이 당신에게 고통을 줬어요.
And this song is my sorry
이 노랜 나의 미안함이에요.
Ohhhh
At night I pray
밤, 나는 기도해요.
That soon your face
곧 당신의 얼굴이
Will fade away
밤에 나는 당신의 얼굴이 곧 잊혀지길 기도해요
And everytime I try to fly
언제나 나는 날려고 노력해요.
I fall without my wings
난 날개없이 떨어지죠.
I feel so small
내가 너무 작게 느껴져요.
I guess I need you baby
난 당신이 필요한 것 같아요.
And everytime I see you in my dreams
그리고 난 매일 꿈에서 당신을 봐요.
I see your face, you're haunting me
당신의 얼굴을 보죠, 그건 머릿속을 떠나지 않아요.
I guess I need you baby
난 당신이 필요한 것 같아요