본문 바로가기

좋아하는 음악들/Pop

Welcome to My World - Arita kerr singers

 
 

 

 

 

 

Welcome to My World - Arita kerr singers


Welcome to my world
나의 세계로 어서 오세요

Won't you come on in
들어와 보고싶지 않으세요
 
Miracles I guess
Still happen now and then
기적과 같은 신비로운 일도
이따금씩 일어나는가 봐요

Step into my heart
And leave your cares behind
나의 마음 속으로 발을 들여놓아요
걱정거리는 뒤로 제쳐두고

Welcome to my world
Built with you in mind
그대와 함께 지어놓은
나의 세계로 어서 들어오세요

Knock and the door will open
두드리세요,문이 열릴거예요

Seek and you will find
찾아보세요, 발견할 수 있어요

Ask and you'll be given
The key to this world of mine
요청해 보세요,나의세계를 열 열쇠 받을 거예요

I'll be waiting here
With my arms unfurled
나 두 팔을 벌리고
바로 이 자리에서 그대를 기다릴께요 

Waiting just for you
오직 당신만을 기다리며

Welcome to my world
나의 세계로 어서 오세요

Welcome to my world
나의 세계로 어서 오세요

Welcome to my world
나의 세계로 어서 오세요



 

'좋아하는 음악들 > Pop' 카테고리의 다른 글

Give me strength - Eric Clapton  (0) 2012.02.28
Let It Grow - Eric Clapton  (0) 2012.02.28
Tears in Heaven - Eric Clapton  (0) 2012.02.20
When i dream - Carol kidd  (0) 2012.02.20
For The Good Times - Kris kristofferson  (0) 2012.02.11