본문 바로가기

좋아하는 음악들/Pop

Yesterday - Beatles


Yesterday  - Beatles
 
Yesterday all my troubles seemed so far away
예전에는 모든 나의 고통은 멀리 떨어져 있는 듯 했지요

Now it looks as though they're here to stay
지금은 모든 고통이 가까이에 머물러 있는 듯 합니다

oh, I believe in yesterday
오,  나는 지난 날이 그립습니다

Suddenly  I'm not half the man I used to be,
어느 순간  더 이상 외로운 혼자가 아니었는데

There's a shadow hanging over me
불행 또한 내게 다가왔죠

Oh, yesterday came suddenly
아, 사랑은 그렇게 시작됐습니다

Why she had to go I don't know she  wouldn't say
왜 그녀가 떠나는지 나는 몰랐고, 그녀는 말하려고 하지 않았습니다

I said something wrong  now I long for yesterday
나는 변명을 해 보았지만 지금도 그 시절을 그리워합니다

Yesterday  love was such an easy game to play
지난 날 사랑을 장난처럼 했었지만

Now I need a place to hide away
지금 난 숨을 곳이 필요합니다

Oh, I believe in yesterday
아, 그 때가 그립습니다

Why she had to go I don't know she wouldn't say
왜 그녀가 떠나는지 나는 몰랐고 그녀는 말하려고 하지 않았습니다

I said something wrong, now I long for yesterday
나는 변명을 해 보았지만 지금도 그 시절을 그리워합니다

Yesterday  love was such an easy game to play
지난 날 사랑을 장난처럼 했었지만

Now I need a place to hide away
지금 난 숨을 곳이 필요합니다

Oh, I believe in yesterday
아, 그 때가 그립습니다

 



 

'좋아하는 음악들 > Pop' 카테고리의 다른 글

Lead Me On - Bobby Blue Bland   (0) 2012.04.08
Three Times A Lady - Commodores  (0) 2012.04.07
Hotel California - Eagles   (0) 2012.03.23
How Deep Is Your Love - Bee Gees  (0) 2012.03.22
Dust In The Wind - Kansas  (0) 2012.03.12