본문 바로가기

좋아하는 음악들/Rock Funk Metal

Forever - Stratovarius

Forever - Stratovarius








I stand alone in the darkness
나는 홀로 어둠속에 서있어



the winter of my life came so fast
내 인생의 겨울은 너무도 빨리 와버렸지



memories go back to childhood
기억은 내 어린 시절로 돌아가



to days I still recall
내가 아직까지 기억하는 그날들로





Oh how happy I was then
그땐 내가 얼마나 행복했던가



there was no sorrow there was no pain
고통도 없고 슬픔도 없었지



walking through the green fields
초록의 들판을 거닐면



sunshine in my eyes
햇빛이 나의 눈을 채웠어





I'm still there everywhere
나는 여전히 그곳 어디에나 있어



I'm the dust in the wind
나는 바람속에 부는 먼지야



I'm the star in the northern sky
북쪽 하늘의 별이야





I never stayed anywhere
나는 어느 곳에도 머문적이 없어



I'm the wind in the trees
나는 나무들 사이를 부는 바람이야



would you wait for me forever?
영원히 나를 기다려 주지 않겠니













I'm still there everywhere
나는 여전히 그곳 어디에나 있어



I'm the dust in the wind
나는 바람속에 부는 먼지야



I'm the star in the northern sky
북쪽 하늘의 별이야





I never stayed anywhere
나는 어느 곳에도 머문적이 없어



I'm the wind in the trees
나는 나무들 사이를 부는 바람이야



would you wait for me forever?
영원히 나를 기다려 주지 않겠니



 

'좋아하는 음악들 > Rock Funk Metal' 카테고리의 다른 글

If You Leave Me Now - Chicago  (0) 2012.11.23
Always somewhere - Scorpions  (0) 2012.08.22
25 Minutes - Michael Learns To Rock  (0) 2012.08.13
That's Why - Micheal Learns To Rock  (0) 2012.08.03
She's Gone - Black Sabbath  (0) 2012.07.22