본문 바로가기

좋아하는 음악들/Pop

You Needed Me - Anne Murray

 

 


    You Needed Me - Anne Murray

I cried a tear,
You wiped it dry.
I was confused,
You cleared my mind.
I sold my soul,
You bought it back for me
And held me up
And gave me dignity.
Somehow you needed me.
후렴:
You gave me strength
To stand alone again
To face the world
Out on my own again.
You put me high upon a pedestal
So high that I could almost see eternity,
You needed me,
You needed me
And I can't believe it's you,
I can't believe it's true.
I needed you
And you were there
And I'll never leave.
Why should I leave
I'd be a fool
'Cause I've finally found
Someone who really cares.
You held my hand
When it was cold.
When I was lost,
You took me home.
You gave me hope,
When I was at the end,
And turned my lies
Back into truth again.
You even called me friend.
    
    내가 눈물 흘리면
    당신은 그 눈물을 닦아주고
    내가 혼란스러우면
    내 맘을 안정시켜 주었어요
    나 자신을 기만하더라도
    날 다시 되돌려 주었고
    날 지지해주면서
    내게 고귀함을 주었어요
    어찌된 일인지 당신은 날 필요로 했어요
    후렴:
    다시 홀로 설 수 있도록,
    다시 한번 스스로의 힘으로
    세상에 맞설 수 있도록,
    당신은 내게 힘을 주었어요.
    당신은 아주 큰 사랑으로 날 존중해주었고
    난 영원한 사랑을 볼 뻔 했어요.
    당신은 내가 필요했어요.
    당신은 내가 필요했어요.
    그게 바로 당신이라는 걸,
    그게 사실인지 믿을 수가 없어요
    내가 당신을 필요로 하면
    당신은 내게 와주었고
    난 당신을 떠나지 않겠어요
    내가 왜 당신을 떠나는
    바보같은 짓을 하겠어요?
    난 마침내 날 진실로 위해주는
    그런 사람을 찾았으니까요
    추울 때 당신은
    내 손을 잡아 주었고,
    내가 길을 잃고 방황할 땐
    내 마음을 안정시켜 주었어요.
    내가 궁지에 몰렸을 땐
    내게 희망을 불어넣어 주었죠.
    그리고 내가 거짓을 말할 때도
    그것을 다시 진실로 바꾸어주고
    심지어 날 친구라고 불러 주었어요
    


'좋아하는 음악들 > Pop' 카테고리의 다른 글

Barracuda - Heart  (0) 2007.09.10
Moody Blues - For My Lady  (0) 2007.09.08
More Than I Can Say - Leo Sayer  (0) 2007.09.06
Carpenters ㅡ Top Of The World  (0) 2007.09.06
Feelings - Morris Albert  (0) 2007.09.06