본문 바로가기

좋아하는 음악들/Pop

I Have A Dream - ABBA


 

I Have A Dream - ABBA
I have a dream a song to sing
to help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future
even if you fail

I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream,
I have a dream

I have a dream. a fantasy
To help me through reality
And my destination makes
it worth the while
Pushing through the darkness
still another mile

I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
when I know the time is right for me
I'll cross the stream,
I have a dream
I'll cross the stream,
I have a dream

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future
even if you fail

I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream
I have a dream
I'll cross the stream
I have a dream


나에겐 꿈이 있어요 어떤 것이나 대처하도록
나를 도와 주기 위해 부르는 노래
만약 당신이 동화 이야기의 경이로움을 안다
당신은 비록 실패할 지라도
미래를 가질 수 있습니다.

나는 천사들을 믿어요
내가 보는 모든 것에 선한 어떤 것
나는 천사들을 믿어요
내가 시기가 나를 위해 적절하다는 것을 알 때
나는 시냇물(바다)을 건널 거예요,
나는 꿈이 있어요

나에겐 꿈이 있어요. 어떤 환상
현실을 헤쳐 나가도록 나를 도와 주기 위한
그리고 나의 목적이
그것(꿈)을 한층 더 가치있게 해주죠
아직도 1마일니나 되는
어둠을 헤쳐 나가면서

나는 천사들을 믿어요
내가 보는 모든 것에 선한 어떤 것
나는 천사들을 믿어요
내가 시기가 나를 위해 적절하다는 것을 알 때
나는 시냇물(바다)을 건널 거예요
나는 꿈이 있어요
나는 시냇물(바다)을 건널 거예요
나는 꿈이 있어요

나에겐 꿈이 있어요, 어떤 것이나 대처하도록
나를 도와 주기 위해 부르는 노래
만약 당신이 동화 이야기의 경이로움을 안다면
당신은 비록 실패할 지라도
미래를 가질 수 있습니다.

나는 천사들을 믿어요
내가 보는 모든 것에 선한 어떤 것
나는 천사들을 믿어요
내가 시기가 나를 위해 적절하다는 것을 알 때
나는 시냇물(바다)을 건널 거예요
나는 꿈이 있어요
나는 시냇물(바다)을 건널 거예요
나는 꿈이 있어요
 

'좋아하는 음악들 > Pop' 카테고리의 다른 글

Sweet Dreams - Eurythmics  (0) 2012.03.10
Rain - Jose Feliciano   (0) 2012.03.07
Sundown - Gordon Lightfoot   (0) 2012.03.06
Stay with me - Lacy J. Dalton  (0) 2012.03.06
Without You - Harry Nilsson   (0) 2012.03.04