본문 바로가기

좋아하는 음악들/Rock Funk Metal

Still loving you - Scorpions

 
 Still loving you - Scorpions  

 

          Time, it needs time to win back your love again
          I will be there I will be there
          Love, only love can bring back your love someday
          I will be there I will be there

 

          시간, 당신의 사랑을 되찾을 시간이 필요해요
          나는 기다리겠어요 나는 기다리겠어요
          사랑, 오직 사랑만이 당신의 사랑을 소생시킬 수 있지요 
          나는 기다리겠어요 나는 기다리겠어요

 

          Fight, babe I'll fight to win back your love again
          I will be there I will be there
          Love, only love can break down the walls someday
          I will be there I will be there

          싸움,그대여 나는 싸우겠어요 당신의 사랑을 되찾을 때까지 싸울 겁니다.
          나는 기다리겠어요 나는 기다리겠어요
          사랑, 오직 사랑만이 언젠가 그 장벽을 부셔버릴 수 있지요
          나는 기다리겠어요 나는 기다리겠어요

 

           If we'd go again all the way from the start

           I would try to change The thing that killed our love

           your pride has built a wall
           So strong that I can't get through
           Is there really no chance to start once again

 

           I'm loving you

 

           우리가 처음부터 다시 시작한다면 
           우리의 사랑을 방해했던 모든 것을 나는 바꿔버릴 겁니다
           당신의 자존심이 내가 허물 수 없는 장벽을 세웠어요
           너무 강해 내가 넘어뜨릴 수가 없어요
           다시 한번 시작할 기회는 정말 없는 것인가요

 

           당신을 사랑하고 있어요


   
           Try, babe try to trust in my love again
           I will be there I will be there
           Love, our love just shouldn't be thrown away
           I will be there I will be there

           노력해 봐요, 나의 사랑 나의 사랑을 다시한번 믿어보세요
           나는 기다리겠어요 나는 기다리겠어요
           사랑, 우리의 사랑이 이렇게 끝나서는 안돼요

           나는 기다리겠어요 나는 기다리겠어요

           If we'd go again All the way from the start

           I would try to change the things that killed our love
           Yes, I've hurt your pride and I know what you've been through
           You should give me a chance
           This can't be the end.


           우리가 처음부터 다시 시작한다면
           우리의 사랑을 방해했던 모든 것을 나는 바꿔 버릴 겁니다
           그래요, 내가 당신의 자존심을 건드렸어요 그리고 당신이 겪은 일들을 난 알아요
           당신은 한번 더 기회를 주어야 해요
           이렇게 끝날 수는 없어요

 

           I'm still loving you
           I'm still loving you

           I'm still loving you

           I need your love

           I'm still loving you

 

           아직도  당신을 사랑하고 있어요

           아직도  당신을 사랑하고 있어요

           아직도  당신을 사랑하고 있어요

           당신의 사랑이  필요해요

           아직도  당신을 사랑하고 있어요

 

 

'좋아하는 음악들 > Rock Funk Metal' 카테고리의 다른 글

Love Of My Life - Queen  (0) 2014.04.25
Highway Star - Deep Purple  (0) 2012.11.26
If You Leave Me Now - Chicago  (0) 2012.11.23
Always somewhere - Scorpions  (0) 2012.08.22
Forever - Stratovarius  (0) 2012.08.21