본문 바로가기

좋아하는 음악들/Pop

I Don`t Know How to Love Him - Helen Reddy

 

 

I Don`t Know How to Love Him
- Helen Reddy -





I don't know how to love him. 
What to do, how to move him. 
I've been changed, yes really changed. 
In these past few days, when I've seen myself, 
I seem like someone else. 
그를 어떻게 사랑해야 할지, 
어떻게 그를 움직여야 할지도 모릅니다. 
나는 변하고 있는데, 정말로 변해가는데... 
지난 며칠간 내 자신을 돌아볼 때 
내가 다른 사람처럼 보입니다 
I don't know how to take this. 
I don't see why he moves me. 
He's a man. He's just a man. 
And I've had so many men before, 
In very many ways, He's just one more. 
Should I bring him down? 
Should I scream and shout? 
Should I speak of love, Let my feelings out? 
I never thought I'd come to this. 
What's it all about? 
어떻게 받아들여야 할지 모르겠네요 
왜 그가 나를 움직이게 하는지 모르겠어요 
그는 한 남자인데, 남자 일뿐인데. 
난 전에 많은 남자를 받아들였었는데 
여러 면에서 그는 또 한 남자일 뿐인데... 
그를 굴복시켜야 하나요? 
내가 악을 쓰며 소리쳐야 하나요? 
사랑에 대한 말을 해줘야 하나요? 
내 감정을 들어내야 하나요? 
결코 이렇게 되리라고는 생각지 못했어요 
이게 웬일입니까? 
Don't you think it's rather funny, 
I should be in this position. 
I'm the one who's always been 
So calm, so cool, no lover's fool, 
Running every show. He scares me so. 
좀 우습다고 생각하지 않으세요? 
나는 제자리에 있어야 해요 
나는 언제나 변치 않는 사람이죠 
아주 차분하고 냉정하며 사랑에 빠지지않고 
모든일을 잘 처리하는, 그는 나를 두렵게해요 
I never thought I'd come to this. 
What's it all about? What's it all about? 
Yet, if he said he loved me, 
I'd be lost. I'd be frightened. 
I couldn't cope, just couldn't cope. 
I'd turn my head. I'd back away. 
I wouldn't want to know. He scares me so. 
I want him so. I love him so. 
결코 이렇게 되리라고는 생각하지 못했어요 
이게 웬일입니까? 도대체 무슨 일이? 
하지만, 그가 날 사랑한다고 말한다면 
나는 당황할 거예요. 겁이 날 거예요 
난 함께 할 수도 없을 거예요 
고개를 돌리고, 물러서겠죠 
알고싶지도 않아요. 그는 나를 두렵게 해요 
나는 그를 원합니다. 그를 사랑합니다... 
 

'좋아하는 음악들 > Pop' 카테고리의 다른 글

I'll Be There - Mariah Carey  (0) 2007.10.27
Because you love me - Celine Dion  (0) 2007.10.26
Memory - Barbra Streisand  (0) 2007.10.25
I Like Chopin - Gazebo  (0) 2007.10.25
I Love You - Celine Dion  (0) 2007.10.25