본문 바로가기

좋아하는 음악들/Pop

I'll Be There - Mariah Carey

 

 

I'll Be There
- Mariah Carey -





You and I must make a pact 
We must bring salvation back 
Where there is love, I'll be there 
I'll reach out my hand to you 
I'll have faith in all you do 
Just call my name and I'll be there 
우리 화해하기로 해요
다시 구원을 얻도록 해야죠
사랑이 충만한 곳에 제가 있을 거예요
당신께 도움을 드릴게요
무엇을 하든지 저는 당신을 믿어요
그저 이름만 부르세요, 그럼 제가 갈게요
* *
I'll be there to comfort you 
I'll build my world of dreams around you 
I'm so glad I found you there
I'll be there with a love so strong
I'll be your strength,
You know I'll keep holding on
제가 가서 당신을 위로해 드릴게요
당신 곁에 꿈결 같은 세상을 지어 드릴게요
당신은 알게 되어 얼마나 기쁜지 몰라요
강인한 사랑으로 당신 곁에 있어 줄게요
당신의 힘이 될게요
제가 항상 그럴 거라는 걸 당신도 알잖아요
Let me fill your heart with joy and laughter 
Togetherness, well, it's all I'm after 
Just call my name and I'll be there 
I'll be there to protect you 
Yeah, I'll be there 
With an unselfish love that resects you
Just call my name and I'll be there 
기쁨과 미소로 당신의 마음을 채워드릴게요
제가 바라는 건 함께 있는 것 뿐이에요
그저 이름만 부르세요, 그럼 제가 갈게요
제가 가서 당신을 보호해 드릴게요 
그럼요, 제가 갈게요
당신을 향한 내 사랑은 저를 위한게 아녜요
그저 이름만 부르세요, 그럼 제가 갈게요
* *
If you should ever find someone new 
I know she'd better be good to you 
'Cause if she doesn't then I'll be there 
Don't you know,baby, yeah, yeah 
I'll be there, I'll be there 
Just call my name and I'll be there 
다른 사람과 사랑에 빠진다면
그 사람은 당신에게 잘 해줘야 할 걸요
그렇지 않으면 제가 갈테니까요
모르겠어요? 당신 곁에 있을 거에요 
당신 곁에 있을 거라구요
그저 이름만 부르세요, 그럼 제가 갈게요
I'll be there baby, 
You know I'll be there, yeah, yeah, yeah~
Just call my name and I'll be there 
Just look over your shoulder 
Just call my name, yeah and I'll be there 
당신께 갈게요 당신께 갈거라구요
그저 이름만 부르세요, 그럼 제가 갈게요
그냥 어깨 너머로 보기만 하세요
그저 이름만 부르세요. 그럼 제가 갈게요
 

'좋아하는 음악들 > Pop' 카테고리의 다른 글

Three Degrees - When Will I See You Again  (0) 2007.11.06
Bee Gees - Tragedy  (0) 2007.10.31
Because you love me - Celine Dion  (0) 2007.10.26
I Don`t Know How to Love Him - Helen Reddy  (0) 2007.10.26
Memory - Barbra Streisand  (0) 2007.10.25