본문 바로가기

좋아하는 음악들/Pop

Because you love me - Celine Dion

 

Because you love me
- Celine Dion -





For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right
For every dream you made come true
For all the love I found in you
I'll be forever thankful baby
You're the one who held me up
Never let me fall
You're the one who saw me through through it all
그 당시 항상 당신은 내 곁에 있어주었고
당신은 내가 진실을 볼 수 있게 해주었고
당신은 나의 삶에 즐거움을 가져다 주었고
모든 그릇된 것을 올바르게 만들어줬으며
모든 꿈들이 실현되도록 도와 주었지요.
내가 당신 속에서 모든 사랑을 찾았기에
이것을 난 영원히 당신께 감사할거예요, 그대요
나를 도와 세워 준 오직 당신이기에
날 결코 실의에 빠지지 않았어요
오직 당신때문에 그 모든 어려움에서 헤처나왔지요
You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 
cause you believed I'm everything I am
Because you loved me
내가 나약했을 때 당신은 나의 힘이었어요
내가 말 못할 때 당신은 나의 대변인이었고
내가 보지 못할 때 당신은 나의 눈이 되어 줬어요
내 속에 있는 진실을 꿰뚫어본 당신
내가 다다르지 못할 때 날 들어올려 도와주었고
당신은 내게 믿음을 주었어요 
나의 전부라고 당신을 믿었기 때문에
왜냐하면 당신이 날 사랑했으니까요.
You gave me wings and made me fly
You touched my hand I could touch the sky
I lost my faith, you gave it back to me
You said no star was out of reach
You stood by me and I stood tall
I had your love I had it all
I'm grateful for each day you gave me
Maybe I don't know that much
But I know this much is true
I was blessed because I was loved by you
당신은 내가 날 수 있도록 날개를 주었고
내가 하늘에 도달하도록 나의 손을 이끌어주었어요
난 나의 믿음을 잃었지만, 당신은 다시 돌려주었지요
당신은 이르지 못할 별이 없다고 말했지요
당신은 내 곁에 굳건히 서있었어요
당신의 사랑을 쥐고 모든 것을 간직하고 있어요
난 당신이 내게 준 하루하루를 감사할 따름입니다
아마 난 그 넓은 마음을 이해 못할것 같아요
하지만 이 마음이 진실이라는 것을 잘 알지요
당신한테 사랑받으니 난 축복받은 사람이예요
You were always there for me
The tender wind that carried me
A light in the dark shining your love into my life
You've been my inspiration
Through the lies you were the truth
My world is a better place because of you
당신은 날 위해서 항상 곁에 있었어요
나를 사뿐히 들어 옮겨줄 순풍처럼
어둠에서 빛나는 사랑의 당신불빛이 내 삶에 들어왔어요
당신은 나를 감동시켰죠
거짓을 이기고 당신은 진실로 다가왔어요
나의 세상은 당신덕분에 훨씬 좋은 세상이 되었어요.
 

'좋아하는 음악들 > Pop' 카테고리의 다른 글

Bee Gees - Tragedy  (0) 2007.10.31
I'll Be There - Mariah Carey  (0) 2007.10.27
I Don`t Know How to Love Him - Helen Reddy  (0) 2007.10.26
Memory - Barbra Streisand  (0) 2007.10.25
I Like Chopin - Gazebo  (0) 2007.10.25